Opłata konferencyjna wynosi 900 złotych za osobę.
Opłata obejmuje koszty materiałów konferencyjnych, obiad podczas konferencji, udział w uroczystej kolacji w Pałacu Wierzchowiska w dniu 24 czerwca 2014 roku, a także koszt publikacji przyjętego artykułu.
Uczestnicy konferencji ponoszą koszty noclegu samodzielnie. Organizatorzy konferencji wynegocjowali specjalne stawki w hotelu VICTORIA*** w Lublinie, położonym ok. 850 metrów od miejsca konferencji.
rezerwacja hotelu:
Rezerwacje należy przesyłać na adres e-mail : k.czopor@hotel.victoria.lublin.pl
Pula pokoi w specjalnej cenie jest dostępna do dnia 10.05.2014, po tym terminie Hotel zastrzega sobie możliwość dokonywania rezerwacji w miarę dostępności pokoi w stawce Rack Rate.
Hasło podane w tytule e-maila : KONFERENCJA WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA
Osoba do kontaktu ze strony hotelu : Katarzyna Czopor tel 601367360
Możliwy jest również udział w konferencji bez referatu – opłata konferencyjna wynosi 600 złotych od osoby, a także zgłoszenie samego artykułu (opłata 300 złotych/artykuł).
|